ХУВААЛЦАХ
- БНХАУ-ын хамгийн том худалдааны арга хэмжээ болох “Давхар 11” буюу өөрөөр хэлбэл “Синглчүүдийн өдөр”-ийн борлуулалт урьдчилсан дүнгээр буурсан байна.
- Тус улсын эдийн засгийн өсөлт саарч байгаа энэ үед хэрэглэгчид худалдан авалтаа хумьж байгаа нь уналтад голлон нөлөөлжээ.
- Энэ жилийн “Синглчүүдийн өдөр”-өөр хямдрал зарласан компаниудын орлого нийт 1.7 их наяд юаньд хүрсэн байна.
БНХАУ-ын “Синглчүүдийн өдөр”-ийн борлуулалт 2023 онд бүртгэгдсэн 26.2 хувийн өсөлтөөс мэдэгдэхүйц удааширсан байна.

ХАНДАЛТ ИХТЭЙ МЭДЭЭ
Доош гүйлгэж үргэлжлүүлнэ үү


