ХУВААЛЦАХ
- Сүүлийн хоёр жилийн хугацаанд Хятадын хоол, ундааны салбарын компаниуд Сингапурын зах зээлд эрчимтэй өргөжиж, олон улсын стратегийн төв болгон ашиглаж эхэлжээ.
- Сингапур нь Хятадын брэндүүдийн хувьд гадаад руу гарах хамгийн оновчтой “туршилтын” зах зээл болж байна.
- Гэвч брэндүүд Сингапурын зах зээлд тэлэх хэрээр тус улсын өв соёл алдагдах, үндэсний ондоошил бүдгэрэх зэрэг сөрөг үр дагаврыг дагуулж байна.

Хятадын брэндүүд Сингапурын зах зээл рүү шилжиж буй нь тус улсыг дэлхийн хоол, ундааны стратегийн төв болсон гэдгийг илтгэж байна.

ХАНДАЛТ ИХТЭЙ МЭДЭЭ
Доош гүйлгэж үргэлжлүүлнэ үү