АНУ-ын чихмэл тоглоомын зах зээлд Z үеийн хэрэглэгчдийн тоо 18 хувиар өсчээ
10 сарын 03, 2025
ХУВААЛЦАХ
- Z үеийн залуус дунд чихмэл тоглоомын хэрэглээ өссөнөөр Их Британийн чихмэл тоглоомын брэнд “Jellycat”-ийн нийт орлого 2024 онд хоёр дахин нэмэгджээ.
- “Jellycat” компанийн нийт орлого өнгөрсөн онд 443 ам.долларт хүрч, 66 хувийн өсөлт үзүүлсэн байна.
- АНУ-ын тоглоомын зах зээлд насанд хүрэгчдийн идэвх нэмэгдэж, улмаар 18-аас дээш насны хэрэглэгчдийн худалдан авалтын хэмжээ 18 хувиар өссөн байна.
Z үеийн залуус өнгөрсөн нэгдүгээр улиралд нийт 1.8 тэрбум ам.долларыг тоглоом худалдан авахад зарцуулсан байна.

ХАНДАЛТ ИХТЭЙ МЭДЭЭ
Доош гүйлгэж үргэлжлүүлнэ үү


