ХУВААЛЦАХ
- “Meta”, “Google”, “Apple” зэрэг компани ухаалаг нүдний шилийг дараагийн том платформ гэж үзэн тэрбум ам.долларын хөрөнгө оруулалт хийж эхэллээ.
- Зах зээл туршилтын шатнаас гарч, бодит хэрэглээнд ойртсон бүтээгдэхүүн, тодорхой стратегийн өрсөлдөөн рүү шилжив.
- Дизайн, жин, өдөр тутмын хэрэглээний тав тух зах зээлийн гол ялгарах хүчин зүйл болж байна.
“Meta” компани Ray-Ban Display нэртэй ухаалаг нүдний шилийг 800 ам.долларын үнээр танилцуулж, камер, аудио зэрэг өдөр тутмын хэрэглээнд ойр шийдлийг онцолсон.

ХАНДАЛТ ИХТЭЙ МЭДЭЭ
Доош гүйлгэж үргэлжлүүлнэ үү




