ХУВААЛЦАХ
- “Nike” ирэх оныг компанийн сэргэлтийн шийдвэрлэх үе болгохоор зорьж, бүтээгдэхүүний бодлогыг шинэчилж ажиллана гэлээ.
- Сүүлийн жилүүдэд борлуулалт саарч, брэндийн нөлөө сулрахын зэрэгцээ өрсөлдөөн эрчимжсэн нь бодлогын түвшний өөрчлөлт зайлшгүй хийх болсон тухай мэдэгдсэн.
- Сэргэлтийн амжилт загвараас гадна соёл, манлайллаас шалтгаална.
“Nike” зөвхөн Хойд Америкаас гадна Азийн зах зээлд шинэ хэрэглэгч татах дунд хугацааны зорилт тавьжээ.

ХАНДАЛТ ИХТЭЙ МЭДЭЭ
Доош гүйлгэж үргэлжлүүлнэ үү




