bnr-0
Dior vs Cartier: Жисүгийн төлөөх өрсөлдөөн
01 сарын 08, 2025
ХУВААЛЦАХ
  • Дэлхийн тансаг зэрэглэлийн томоохон брэндүүд Өмнөд Солонгосын дуучин Жисүгийн нөлөөг хадгалж үлдэхийн тулд ширүүн тэмцэл өрнүүлж байна. 
  • “Richemont Group” буюу “Cartier” брэндийн эзэмшигч компани Жисүг нүүр царайгаа болгохын тулд “Dior”-ийн санал болгосон мөнгөн дүнгээс хоёр дахин ихийг санал болгосноо мэдэгдээд байна. 
  • Жисүгийн Z үеийнхэнд үзүүлэх нөлөө дэлхийн брэндүүдийг гайхшируулаад байна. Тэрбээр “Dior” брэндийн нүүр царай болж, ажиллаж эхэлснээс хойш тус брэндийн Z үеийн борлуулалт 400 хувиар өсчээ.
BlackPink хамтлагийн гишүүн Жисү нь “Dior” брэндийн элч төлөөлөгчөөр сонгогдон ажиллаж байгаагаас гадна “Cartier” брэндийн нүүр царай болоод буй. 

Дэлхийн тансаг зэрэглэлийн томоохон брэндүүд Өмнөд Солонгосын дуучин Жисүгийн нөлөөг хадгалж үлдэхийн тулд ширүүн тэмцэл өрнүүлж байна. 

BlackPink хамтлагийн гишүүн Жисү нь “Dior” брэндийн элч төлөөлөгчөөр сонгогдон ажиллаж байгаагаас гадна “Cartier” брэндийн нүүр царай болоод буй. 

“Richemont Group” буюу “Cartier” брэндийн эзэмшигч компани Жисүг нүүр царайгаа болгохын тулд “Dior”-ийн санал болгосон мөнгөн дүнгээс хоёр дахин ихийг санал болгосноо мэдэгдээд байна. 

“Cartier” брэнд нь Panthère de Cartier загварын үнэт эдлэлийг амилуулж буй төгс хүн бол Жисү юм хэмээн тодотгоод байна. Panthère de Cartier загварын цаг дунджаар 3,000-30,000 ам.доллароор худалдаалагддаг юм.

Жисүгийн Z үеийнхэнд үзүүлэх нөлөө дэлхийн брэндүүдийг гайхшируулаад байна. Тэрбээр “Dior” брэндийн нүүр царай болж, ажиллаж эхэлснээс хойш тус брэндийн Z үеийн борлуулалт 400 хувиар өсчээ.   

mobile-logo